Wednesday, October 31, 2012

Tak nak :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

Tak nak sakitkan hati sapa-sapa.
tak nak lukakan hati sapa-sapa.

----> dengan post ini.

Terima kasih kerana menghiburkan akak. Tanpa kalian, akak rasa.. akak mmg lagii tak stabil kot.

#Mazyyah,Hana,Ain & Kinah.

maaf Mazyyah, terkena tempias plak. huhu

eh. eh.

tadi ingat nak ambil gmbr kita2 kat giant tp ambil gmbr barang yg nak dibeli je..hehe.


terima kasih chef Mazyyah :D sedap!
terima kasih adik manis Ain,Hana & Kinah. :)

^_^


☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Sunday, October 21, 2012

Cover news 4 USIM Today (:

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

Yup, satu pengalaman! (:
sangat indah..

"Ini semua satu pengalaman berharga" bak kata Yuyu Zulaikha (blogger) semasa ditemuramah seusai forum cinta siber.

First, ktorg (Yana, Hana & Radhiah) kena cover news mengenai Wacana Pemikiran Kritis(WARIS).




sebelum tue, dah pernah menemani Mazyyah, Ain & Kinah untuk interview program Iceps.

Terus- terang Nurliyana Adnan memang tak pandai nak berinteraksi dengan orang lain. 

Kelemahan saya dalam berkata-kata, mohon diterima ya?. ^.^

Ini program pencarian Dai' yang berlangsung di Usim.

alhamdulillah, kami diberi peluang masuk ke dalam bilik "rahsia" itu. hehe



:)

khusyukny En. Shukri

En. Halim..


Zul pun masuk... 
En. Azizi (Orang Usim)

Afiq pun masuk..

Tahniah buat Ayu kerana menjadi salah seorang peserta yang terpilih dalam kalangan 20 orang peserta. :)

Tahniah jg buat Aida sahabat sekolah saya (budak UKM) kerana terpilih dan memilih untuk menerimanya.

Semoga berjaya mengharungi segala cabaran.

Ini plak program cinta Siber .

Tengok gambar jelah ye.. :)

Walaupun lari cikit dari tajuk, alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.

Patutnya pasal orang yang cinta kepada siber.

Bukan dari siber tu, kita bercinta. hehe :D


Hilal, Zul & Yuyu

Bergambar dgn SRIM plak.. with Yuyu.

seusai interview Yuyu :)

Seusai interview Hilal :)
Selesai?.
belum lagi..

kecian kat editor & grafik kerana tugasan mereka lagi berat.

Korbankan cuti untuk Usim Today?.

Berbaloi!

Kita permudahkan urusan orang, insyaAllah.. dipermudahkan urusan kita.

Kak Nisa( Tahun 4) sempat bagi nasihat kat saya,katanya "orang yang wat  Usim Today 1 memang agak kelam kabut cikit. Kami pun macam tue juga. Korang kena saling bekerjasama supaya semuanya berjalan lancar"  ^_^ 

insyaAllah.


☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Saturday, October 20, 2012

Take Care, Doc Sna ! (with love)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

oh, tak ingat tarikhny..
yang pasti hari tue, hari Selasa kerana saya ponteng kelas Nahu.

ponteng dengan rela.
nak menghantar dan menemani kedua-dua sahabat.

-->  Kinah & Doc Sna.

Alhamdulillah, dipertemukan dengan seorang sahabat yang baru dikenali di Fb melalui Kinah.




bertemu tidak jemu, berpisah tidak gelisah.

Let's spread love around us (:


☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Tuesday, October 16, 2012

H.A.T.I

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

16 Oktober 2012.

mungkin detik ini, masih diingati
mungkin detik ini, sukar untuk dilupai,
mungkin juga hati ini, masih mengingati,
mungkin juga, sisa itu masih berbaki..

Allah.
sjauh mana hambamu ini merasai,
biarlah ia tertutup rapi.
Hanya Engkau Lebih Mengetahui.



☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Sunday, October 14, 2012

Conteng sat... (keselamatan diri)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

Mencuri sedikit masa daripada perbicangan Nahu untuk menaip entri kali ini.

Soal keselamatan diri..

2 minggu ni asyik dengar tentang kecurian yang berlaku di Desa Anggerik.
Baru sahaja diberikan taklimat keselamatan, keesokannya da pula berlaku kecurian.huhu.
Semoga saya dan sahabat-sahabat saya tidak akan mengalaminya.

erm,
 bila fikir macam ini.. saya benar-benar takut dan  khuatir setiap malam. Kenapa?.

sebab saya tidur di bawah dan di luar seorang diri. Nak tak nak kena beranikan diri juga tetapi ada masa ketakutan tue tak dapat nak elak juga lah terutama bila melibatkan gangguan something.

Setiap malam kena pastikan pintu semua terkunci. Pagar-pagar terkunci rapat..
Pernah satu masa, semua pintu tak tertutup.. tingkap pun macam tue juga.

Allah, waktu tue tak tau nak salahkan sapa. Kena salahkan diri sendiri jugalah sbb tido awal dan tak memeriksa semua pintu dan tingkap. alhamdulillah, nasib bek tak da pape yg berlaku pada masa itu.

sekarang, saya kena lebih berhati-hati. Jangan biarkan perkara yang sama berulang kembali.

Setiap malam selalu doa, moga2 tidur ini tak lena sangat. Takut bila da papa, langsung tak sedar.

KENA fikirkan diri sendiri dan orang lain juga..

:: Sebelum melelapkan mata, tawakal kpd Allah diniatkan ::

Semoga dlindungi Allah tiap masa dan ketika.

~ mama & papa tak tau pun semua nie ~ Bila ditanya, mesti jawapan len yg diberikan. Menipukah?.huhu.
Tak menipu.. cuma mengolah ayat supaya mereka tak gusar.  Allah, ku mohon redhaMu atas niatku ini.
☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Saturday, October 13, 2012

As long as it’s you saying it....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

As long as it's you saying it...

To all my friends ^.^



:: one little of tears ::




☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ღ Hak Milik Nurliyana Adnan ღ