Sunday, August 31, 2014

Cuti keluarga :)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

Menghabiskan masa bersama keluarga tersayang.

Waktu ni kakak xda,
Jadi kami bermalam kat hotel di putrajaya.

The Everly hotel putrajaya.
Malam tu, saya ngan adik belajar berenang daripada papa.

Seronok!
Tapi tak pernah nak pandai pandai pun.
Ngee.











☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Wednesday, August 13, 2014

Ayuh,perbaiki diri!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang
Perbanyakkan solat,
Perbanyakkan zikrullah,
Jangan lupa baca surah al- Kahfi.
Kalau susah sangat nak baca,
ringan-ringankanlah..
Bersama kita perbaiki diri,
Moga sentiasa dirahmati.
:)
Perbanyakkan solat,
Perbanyakkan zikrullah,
Jangan lupa baca surah al- Kahfi.
Kalau susah sangat nak baca,
ringan-ringankanlah..
Bersama kita perbaiki diri,
Moga sentiasa dirahmati.
:)

☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Saturday, August 09, 2014

Kisah mereka: Syawal ke-13

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Penyayang

Syawal ke-13,
Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.
Selamat Hari Raya korg…. 


I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2,

There are so many memories with them.
Miss U guys.


Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys. 
 
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys.
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys. 
 
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys. 
 
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys. 
 
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys.
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys. 
 
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys.
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys. 
 
Syawal ke-13,

Sahabat2 STPM 09 beraya ke rumah guru2 dan kawan2 sekitar di Sabah. Walaupun ada yang tak dapat join seperti saya tapi kiranya rancangan dorg beraya, berhasillah kan… Haaaihh, mo juga rasa berkumpul dengan mereka lagi.

Hai Sabah….bila lah dapat ke sana lagi? Hmmm.

Selamat Hari Raya korg….   

♥

I really miss them so muchhhh,
Kawan gaduh2, kawan nakal2, 

There are so many memories with them.

Miss U guys.

☞ Tatkala Tinta Bermain Kata, Moga Allah Redha ☜

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ღ Hak Milik Nurliyana Adnan ღ